Nervös!

Ah, jag längtar! Imorgon är det dags för första skoldagen! Har gjort iordning allt, block och pennor har jag köpt och jag har valt kläder! Haha, även ifall jag kommer ha massor av tid till att göra detta imorgon, det börjar inte fören elva, men ändå. Skönt att jag känner Karina, hon går ju också i Cambridge Advance. Hoppas det är roliga människor i gruppen!

På tisdag så är det träff på en pub i stan med gruppen, som det kommer vara varje tisdag. En drink bjuder skolan till och med på! Haha, gillar redan denna skolan!


Idag har jag inte gjort så mycket, har vart på gymmet ganska länge, men annars har jag mest tagit det lungt, vart med barnen lite och läst skvallertidningar oså... Lite segt, men aja. 

Som ni kanske vet så gick ju min mobil sönder dagen  jag skulle flyga och iochmed det så trodde jag att alla mina bilder och videor försvann. Men idag när jag var i omklädningsrummet så hittade jag dom! Hade filmat jättemycket sista kvällen vi var ute, torsdagen innan jag åkte. Så himla roligt att titta på dessa! Satt ensam i omklädningsrummet och gapskrattade! Lite extra träning för magen! Haha :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0