Ny blogg!

Välkommen till min nystartade blogg! Jag har ju, som du antagligen vet, åkt till Jersey för att jobba som Au-Pair. Jag kommer skriva här så ofta jag kan och så länge jag har något intressant att skriva. Vissa perioder kanske det blir lite mindre inlägg och andra perioder lite fler, det är svårt att veta hur mina dagar kommer se ut. Kommentera gärna i kommentatorsfältet så jag vet vilka som läser och vad ni tycker.

Bilder kommer komma upp, har min systemkamera med mig så snart, så fort jag får igång internet (skriver på Word just nu) så kommer bilder på hur mitt rum ser ut och förhoppningsvis lite bilder på huset och omgivningen.

Om ni har önskemål på vad jag ska skriva lite mer om eller lite speciella bilder så skriv i kommentatorsfältet så ska jag försöka fixa det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0