Söndagsångest

Det verkar vara samma sak varje söndag. Hemlängtan är som starkast nu... Skulle så gärna vilja vara med min familj just nu. Mamma, pappa, André och Milla, saknar er jättemycket! Detta är första gången jag är borta såhär länge. Var i Uganda i tre veckor, men den gränsen har passerat, har varit här i snart en månad nu. Plus att då hade jag flera av mina bästa vänner med mig.

Jag vet att jag inte borde längta hem, alla säger åt mig att njuta och de gärna skulle vilja byta plats med mig och blablabla. Men jag säger inte att jag inte trivs här, för det gör jag! Men det är inte helt lätt att bara byta liv, åka ifrån alla för så lång tid. Det är många människor att sakna. Och djur för den delen med.. haha :) Önskar jag kunde ha båda delarna, att ha alla här, men samtidigt det här med att klara sig på egen hand.

 Mår lite bättre när man kollar på bilder eller läser gulliga saker. Som det här tillexempel: http://mastxsssd.blogg.se/2009/september/frendschip.html#comment

Aja, god natt! Ska kolla på How I met your mother, så kanske jag blir på lite bättre humör!




haha, kolla Milla på denna bilden! Så sjukt rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0