SPINDEL PÅ TOAN!

AHHHH! Skulle gå på toa och ser en sjukt stor spindel sitta bakom toan. Såg den för några dagar sedan, men när jag skulle hämta nått att döda den med så försvann den! Nu hände naturligtvis samma sak, men denna gången för att jag var så jävla dum och hämtade kameran för att visa er hur stor den är (mamma, det är en KÄLLARSPINDEL!!!) . Så nu sitter jag här, med två bilder av en spindel men ingen spindel att döda. Jag vet att den är någonstans på toan, men kan verkligen inte hitta den. Och jag är helt galet kissenödig. Kul natt jag kommer få.





Sprejade en massa hårsprej på den, så den mår nog inte så bra nu iallafall.


Det är nu man behöver sin pappa som kan komma och döda den!! Buhuhuhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0