St Helier

Idag har varit en väldigt bra dag! Gick upp vid halv åtta och åt frukost, sen gjorde jag iordning frukost till barnen. Efter det lite städning och bäddade sängar och sen så skulle Donna åka till jobbet och barnen skulle... någonstans... Så hon körde in mig till stan där jag var typ hela dagen.
St Helier, som staden heter är jättefin! Massor av affärer och de har en del affärer som man känner igen, men framför allt så har de Topshop! Lycka!
Köpte lite shampo och sånt som jag var tvungen att lämna hemma pga vikten. Hittade även ett fint linne på Topshop. Köpte även ett par vita mysbyxor som slutar strax under knät, som är perfekt att ha när man städar oså. Tänkte inte på att ta med mig det, och det är jobbigt att städa i jeans eller leggings hela tiden. Tänkte att jag kunde anväda shorts, men Donna sa att en annan au-pair hade gjort det och tjejerna härmar klädstilen och vill också ha så korta shorts. Så det känns inte så passande...

När jag skulle gå till bussstationen för att ta bussen hem igen så kunde jag verkligen inte hitta den. I 1 och 1 halv timme gick jag omkring och letade efter den. Donna hade visat var den låg, men jag gick vilse och gick i cirklar hela tiden.

Kom hem vid två-tiden och tänkte att jag kunde vila en stund, men så började det regna och tvätten var ute, så var tvungen att ta in den och hitta ställen där jag kunde hänga upp den, eftersom det inte var tort. Så detta tog väl lite mer än en timme, och jag börjar igen vid 4. Så mycket för den egna tiden! Men fick sluta tidigare, så det gör ingenting.

Tog lite bilder på huset


Daniel (8 år) och Aidens rum (7 år)


Maria och Christinas rum (de är tvillingar, 10 år)


Lekrummet


Ett av vardagsrummen


Här står jag och stryker halva dagarna...


köket...




Min toalett




Vill även passa på att säga GRATTIS till min älskling Ida som fyller 19 idag!! Önskar jag kunde vara där och gratta dig på riktigt!


Kommentarer
Postat av: malin (:

åhhåhåhåh, ser ju jättefint ut. JAG VILL MEEEEEEED! avis? ohyes, just like i've said before ... några gånger ;) hahaha!



värsta nice huset ju, haha snacka om att ha matchat färgerna o sånt i barnens sovrum o så :) haha, :D



pussssssssssssssselipussspusspusss, ha det bäst ! vi hörs, love (L)

2009-09-01 @ 21:26:56
Postat av: Ida

Det verkar ju som om du har de suuuuper, darling :D



Ooooch, TACK! :D

2009-09-01 @ 21:54:25
URL: http://picofhindstrom.blogg.se/
Postat av: your one and only bruna halva

Vad bra du verkar ha det! Vilken fin familj och vilken tur du haft!! GRATTIS elelr vad man säger til att du ska gå i den svåraste gruppen, shit vad du är grym! Jag älskar dig (L) (o tur att du hittade tilslut igår, mitt hjärta fastnade i halsen ett tag där!!!;)

2009-09-02 @ 12:32:25
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0