good morning sunshine!

God morgon!

Nu har jag gjort klart mina sysslor för denna morgonen :) Ska möta upp Karina vid ett och gå på Core conditioning.

Istället för att göra mina vanliga sysslor igår så passade jag barnen från halv nio till 14.00. Det är mycket jobb med fyra barn! Vi lekte kurragömma, Witch, kollade på TV, cyklade, läste läxor... Sen så lagade jag pannkakor till barnen, herrgud, har nog aldrig varit mer populär! Haha :) Tvillingarna bråkade om vem som skulle få smälta smöret! Haha herregud vad det är enklare med killar!

Aja, nu ska jag lägga mig och sova lite till, det är för tidigt för mig att gå upp halv sju varje morgon.



Jag saknar dig! Du gjorde min kväll igår mycket roligare, haha :)


Kommentarer
Postat av: SofiaBlad

Jag saknar dig jättemycket!! det är bara att ringa/ smsa, what so ever! jag finns här för dig vart du än är <33

2009-09-15 @ 02:11:20
URL: http://mastxsssd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0