Bilder :)

Kom precis hem från stranden, det är helt underbart väder idag! Dock var det inte det när jag gick hemifrån, så jag tog på mig jeans, linne, skinnjacka och converse. Blev väldigt varmt...

Det var (är fortfarande) inte ett moln på himlen och solen skiner. Lite blåsigt, men det verkar som det alltid är det här. Denna gången tog jag med min kamera, så lägger upp bilder här nedan!

På måndag börjar skolan och jag är sååå peppad! Nu fan ska jag bli helt grym på engelska! Men framför allt så sa det bli så skönt att ha något att göra på dagarna och även att träffa folk i min ålder varje dag.

Haha, ni ska se hur mycket gamlingar det är här! Det är nästan så man tror att alla världens gamlingar automatiskt flygs hit av en hemlig armé. Antagligen inte.

Ikväll ska jag sitta barnvakt, blir nog inte så jobbigt, dom somnar vid 8 typ.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0