Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin o Jan

Hej Angelica



Det ar lordagskvall i Fristad och jag och Jan roar oss med att lasa din blogg. Fantastiskt roligt att fa folja med dig i din nya vardag och se hur det ser ut i omgivningsarna. Men, det gor lite ont i ett modershjarta att hora hur du saknar vanner och familj: Jag hoppas av hela mitt hjarta att du redan har hittat nagon eller nagra som du kan umgas och trivas med pa fritiden. Om inte annu sa ar vi sakra pa att du snart gor det. I allt du berattar forstar vi hur foretagsam du ar. Manga kramar fran oss och ha det sa bra (hoppas detta blir lasbart, jag skrev om alla vokaler med prickar

2009-09-05 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0