Vill inte fylla år!!!

Jag vill inte fylla år. Vill inte!!! För det första måste 19 vara världens tråkigaste ålder. När man fyllde arton så var det ju så mycket nytt som hände! Man fick gå ut, ta körkort, rösta... Men helt seriöst, 19? Säg något kul som händer då?!

Men okej, den största anledningen till varför jag inte vill fylla år är för att jag egentligen älskar födelsedagar. I min familj så väcks man alltid av att hela familjen kommer in och sjunger för en och man får paket. Sen är det världens godaste frukost. Sen kommer ju släktmiddagen och firandet med vännerna.

Men nu. Familjen vet knappt att jag fyller år, kommer vakna upp helt själv, jobba som vanligt, gå till skolan som vanligt, gymma som vanligt... sen jobba igen. Hm, känns som detta kommer bli en bra dag! Visst, kanske kan gå ut till helgen, men det är ju inte samma sak. Verkligen inte. Vill ju vakna upp (eller aa, har alltid legat vaken i typ 2 timmar innan) av att familjen sjunger för mig. Inte av att väckarklockan ringer kvart över sex.

Aja, på måndag smäller det! Eller inte...

Kommentarer
Postat av: maria

aww pluttis >;

2009-09-20 @ 21:34:46
URL: http://iwillgoquietly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0